کد خبر: ۵۱۰۰۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۳۰ تير ۱۴۰۱
تهران- ایرنا- مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مجموعه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عملکرد ضعیفی در این مدت از خود بر جای گذاشته‌اند؛ فدراسیون در مجموع ضعیف بوده و تصمیمات نامشخصی گرفته می‌شود.

ذوالفقارنسب:‌ عملکرد هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ضعیف بوده است

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، «بیین ذوالفقارنسب» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به ابقای دراگان اسکوچیچ در تیم ملی اظهار داشت: علی دایی هدایت تیم ملی را بر عهده نگرفت و دراگان اسکوچیچ در سمت خود ابقا شد؛ اما اینکه چنین تصمیمی از چه کانالی گرفته شده، مشخص نیست.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: به طور حتم اختلافات و حاشیه‌هایی که در تیم به وجود آمده است، می‌تواند مشکل‌ساز شود و اسکوچیچ هم کاریزمای قوی ندارد؛ به طور حتم باید مشاور و کمک مربی خوبی در تیم به کار گرفته شوند تا بتواند به تیم ملی کمک کند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: معتقدم باید یک مربی قوی در کنار اسکوچیچ قرار دهیم تا این مشکلات برطرف شود. از لحاظ روحی و روانی هم در حال حاضر جامعه ورزش نیز به دو گروه تقسیم شده است.

وی تاکید کرد: تا جام جهانی زمان زیای باقی نمانده است و همه باید در این شرایط به تیم ملی کمک کنند تا این تیم در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی جهان نتایج خوبی گرفته و از نام و اعتبار ایران دفاع کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها