يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۱۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۳۰ تير ۱۴۰۱
سخنگوی وزارت امور خارجه گلوله باران شهر زاخو در عراق را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عادی شد، محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گلوله باران شهر زاخو در عراق را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم عادی شد، محکوم کرد.

اعلام عزای عمومی در پی حمله خونین ترکیه به شمال عراق

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان، دولت و ملت عراق، بر حمایت قطعی جمهوری اسلامی ایران از ثبات و امنیت عراق تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران امنیت عراق را امنیت خود دانسته و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها