يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۱۳۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
اشکان دژاگه اولین جلسه تمرینی با پیراهن فولاد را سپری کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تمرینات تیم فولاد این روزها در کمپ بورسا ترکیه ادامه دارد و نکونام با بدنسازی سفت و سخت تیمش را برای حضور در فصل بیست و دوم آماده می‌کند و در این بین در تلاش است تا ستاره‌های جدید را با تیم هماهنگ کند و تیم موردنظر را برای فصل جدید بسازد.

یکی از خریدهای این فصل فولاد اشکان دژاگه است که در 36 سالگی دومین تجربه بازی در لیگ برتر خلیج فارس را می‌گذراند. او امروز برای نخستین بار در جمع فولادی‌ها حضور یافت و زیرنظر جواد نکونام تمرین کرد و پیراهن شماره 88 فولاد را پوشید.

نکته جالب درباره دژاگه اینکه باتوجه به جدایی از تراکتور و حضور در فوتبال قطر، او سهمیه لیگ برتری حساب نمی‌شود و فولاد به این شکل یک ستاره تمام عیار خارج از سهمیه را جذب کرده است.

دژاگه در تراکتور ستاره‌ای اثرگذار بود و سه فصل برای تیم تحت مالکیت زنوزی به میدان رفت و حالا با فولاد به لیگ برتر ایران بازخواهد گشت؛ بازیکنی که در راه صعود به جام جهانی 2014 به تیم ملی ایران اضافه شد و از ولفسبورگ و فولام به العربی و سپس تیمهای ایرانی آمد و حالا باید دید در فولاد چه فرمی خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها