أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۱۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
تیم‌ملی والیبال ایران فردا بعد از نزدیک به دو ماه به ایران بر می گردد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، کاروان تیم ملی والیبال ایران که هشتم خرداد تهران را برای اردوی برون مرزی صربستان و حضور در لیگ ملت‌ها 2022 ترک کرده بود، ساعت 22 یکشنبه دوم مرداد بعد از سفری طولانی و 57 روزه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد کشور می‌شود.

مردان والیبال ایران در این مدت علاوه بر اردوی برون مرزی صربستان در هفته‌های اول تا سوم مرحله گروهی در کشورهای برزیل، بلغارستان و لهستان به مصاف حریفان خود رفتند و با هفت برد و 20 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفتند و سهمیه حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.

شاگردان بهروز عطایی همچنین در مرحله یک چهار نهایی لیگ ملت‌ها در شهر بولونیا ایتالیا به مصاف لهستان رفتند و به‌رغم نمایشی تحسین برانگیز مغلوب تیم نخست رده‌بندی جهان شدند تا از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها بازبمانند.

مردان والیبال ایران ساعت 8 و 50 دقیقه فردا (یکشنبه دوم مرداد) به وقت تهران از فرودگاه بولونیا راهی فرانکفورت خواهند شد و پس از 6 ساعت و 30 دقیقه توقف در این فرودگاه، ساعت 14:25 به وقت محلی فرانکفورت را به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) ترک خواهند کرد و ساعت 22 روز یکشنبه دوم مرداد وارد تهران می‌شوند.

شاگردان بهروز عطایی در این مدت در سیزده مسابقه حضور داشتند و با هفت پیروزی رتبه هفتم لیگ ملت‌ها را به دست آوردند تا صعودی 5 پله‌ای نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها