يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۲۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به وزیر ورزش اعتماد داشته و از او حمایت کنیم.
رضایی: عملکرد وزیر ورزش قابل قبول است/ یکی از انتظارات اصلی سرخابی‌ها در این دوره اتفاق افتاد

به گزارش پایگاه خبری 598ر به نقل از علی رضایی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص عملکرد یک ساله وزارت ورزش و جوانان، اظهارداشت: خوشبختانه اتفاق مهم ورزشی بودن آقای سجادی است که سال‌ها به عنوان یک قهرمان در ورزش فعالیت داشت و در چند سال اخیر نیز مدیری توانمند در این حوزه بود. مردم و کارشناسان اعتقاد داشتند که وزیر ورزش و جوانان خود باید ورزشی باشد و باعث خوشحالی است سجادی اولین وزیر ورزش و جوانان است که با تجربه لازم وارد گود شد و نتایج مثبتی نیز داشته است. 

وی همچنین با اشاره به تعاملات خوب وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: ما باید به آقای سجادی اعتماد داشته باشیم و از او حمایت کنیم که بتواند نواقص و کاستی‌ها در حوزه ورزش و جوانان را رفع کند و تلاش کنیم که این همراهی و همکاری‌ها ادامه‌دار باشد. 

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ارزیابی عملکرد یک ساله وزیر ورزش قابل قبول است هرچند که باید برای رسیدن به نتیجه دلخواه زمان داده شود و به او اعتماد کنیم.

رضایی با تاکید بر اینکه بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی یکی از دغدغه‌های اصلی از سالیان گذشته بوده است، یادآور شد: یکی از انتظارات اصلی هواداران سرخابی واگذاری دو باشگاه پرطرفدار پایتخت بود که خوشبختانه در دوران مدیریت فعلی شاهد استارت واگذاری بخشی از سهام ۲ باشگاه به بخش خصوصی بوده‌ایم و امیدواریم به زودی با پیگیری‌ها واگذاری کامل اتفاق بیفتاد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به کسب ۶۰۰ مدال بین‌المللی در یک سال گذشته در حوزه ورزش قهرمانی، تاکید کرد: در یک سال گذشته شاهد روند صعودی کسب مدال بوده‌ایم که قطعا با همراهی و حمایت‌های نمایندگان مجلس این موفقیت‌ها ادامه‌دار خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها