يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۲۸۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
باشگاه الوحده امارات مشتری جدید مهاجم ایرانی شباب الاهلی شد.
مشکل جدید مجیدی برای جذب قائدی

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، از روز گذشته رسانه های امارات اعلام کردند عمر خربین مرد سال آسیا 2017 و ستاره سوری الوحده در رادار شباب الاهلی دبی قرار دارد.

این رسانه ها اعلام کردند خربین جانشین مهدی قائدی ستاره سابق استقلال در ترکیب شباب الاهلی خواهد شد. ستاره ایرانی از لیست تیمش برای سفر به اردوی صربستان خط خورده است.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «اسپورت» امارات خبر داد پیزی سرمربی الوحده در صورت رفتن عمر خربین به شباب الاهلی می خواهد مهدی قائدی را به عنوان جانشین این بازیکن انتخاب کند.

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در این فصل هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفته و این روزها به دنبال رایزینی برای نهایی کردن انتقال مهدی قائدی به تیم جدیدش است.

با ورود الوحده به پرونده جذب مهدی قائدی کار مجیدی برای جذب ستاره سابق استقلال سخت خواهد شد. اتحاد کلباء این روزها در اتریش اردو زده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها