أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاریـ صنعتی و ویژه اقتصادی در حکمی «عیسی فرهادی» را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب کرد.

«عیسی فرهادی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» امروز (یکشنبه) در مراسمی با حضور مسوولان محلی، عیسی فرهادی را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی معرفی کرد.

فرهادی، فرماندار ۱۰ سال اخیر پایتخت و نخستین استاندار البرز بوده که سنگ بنای افزون بر یکصد اداره کل این استان را بنا نهاده و مدیری اجرایی و توسعه آفرین از خانواده شریف فرهنگیان است.

در این مراسم که در سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد، ضمن معارفه مدیرعامل جدید سازمان از تلاش های «اکبری مقدم» مدیرعامل سابق منطقه نیز تکریم به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها