يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۳۵۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
یکی از افراد سرشناس آبادان قاتلان را برای کشتن برادر مالک متروپل اجیر کرده بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رکنا: یکی از افراد سرشناس آبادان قاتلان را برای کشتن برادر مالک متروپل اجیر کرده بود.

روز گذشته مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل آبادان مقابل پارکینگ خانه اش هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت و در جریان تیراندازی جان خود را از دست داد.

رسیدگی به ماجرا در دستور کار ماموران پلیسی و قضایی قرار گرفت و در همان بررسی های اولیه بازبینی دوربین های مدار بسته نشان می داد که عاملان جنایت سوار خودرو ساینا سفیدرنگ در کمین مجید عبدالباقی بوده و سرانجام او را هدف تیراندازی مرگبار قرار دادند.

کارآگاهان پلیس آبادان با اقدامات اطلاعاتی  5 نفر از عاملان قتل مجید عبدالباقی که از طراحان و عاملان این جنایت بودند شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه 5 متهم دستگیر شدند و اسلحه کلاشینکف و کلت کمری که صحنه قتل از آن استفاده کردند کشف شد.

بررسی های نشان از آن دارد که عاملان قتل اجیر شده و دستور داشتند تا مجید عبدالباقی را به قتل برسانند که تحقیقات در خصوص جزییات بیشتر این پرونده و فاش شدن ابهامات ادامه دارد.

همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد که فردی به نام شهرام.د این افراد را برای  قتل برادر مالک متروپل اجیر کرده بود.این فرد که از افراد سرشناس و ثروتمند آبادانی است به اتهام آمریت در قتل همزمان با اعترافات قاتلان اجیر شده بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارد تا انگیزه اش از این جنایت مشخص شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها