أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۴۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
واکنش موافق و مخالف به حضور مهدی تاج
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع کاندیداتوری مهدی تاج برای ریاست فدراسیون فوتبال واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال به خاطر ماجراهای مربوط به قرارداد مارک ویلموتس و برخی مسائل دیگر مخالفان زیادی را در مجلس شورای اسلامی با خود می‌بیند. او که اکنون برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا شده، از سوی کمیته بدوی تایید صلاحیت خود را نیز دریافت کرده و منتظر است تا با تایید برخی مراجع بتواند دوباره در مجمع فدراسیون برای نشستن روی صندلی ریاست با سایر کاندیداها رقابت کند.

در این شرایط برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع حضور تاج در انتخابات واکنش نشان دادند و موضع گیری هایی داشته‌اند. البته که این موضوع اختلاف نظرهایی را نیز در مجلس پدید آورده است.

بعد از اعلام خبر تایید صلاحیت مهدی تاج، نصرالله پژمان‌فر، رییس کمیسیون اصل نود مجلس، در توییتی حضور او در فدراسیون را قانونی ندانست. او بدون آنکه نامی از تاج بیاورد با طعنه به او نوشت:‌«تا زمانیکه پرونده فساد قرارداد ویلموتس تعیین تکلیف نشود و افراد از اتهاماتی که متوجه آنان شده تبرئه نشوند حضور این افراد مذکور در فدراسیون فوتبال قانونی نیست».

تاج البته در مجلس هم موافقانی دارد؛ افرادی مثل محمد مهدی فروردین، رییس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس، که با انجام مصاحبه‌ای در این خصوص حرف زده است. فروردین، در واکنش به صحبت‌های پژمانفر گفته است:‌«من درباره شخص خاصی صحبت نمی کنم اما از همه همکارانم درخواست دارم اجازه بدهند مباحث در حوزه های تخصصی پیش برود. موضوعات مربوط به قرارداد سرمربی سابق تیم ملی به صورت کامل یک بحث ورزشی است و به دلیل عدم پرداخت پول های ما در فیفا شکل گرفته است.»

رییس فراکسیون ورزش مجلس افزود: «آقای تاج یکی از مدیران باتجربه و متخصص در حوزه فوتبال در این کشور است، ایشان از جانبازان جنگ تحمیلی و از دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و سال ها در این مملکت زحمت کشیده و انصاف نیست اینگونه مورد تهاجم قرار گیرد. ایشان امروز نماینده فوتبال ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می شود و افتخار فوتبال کشور در مجامع بین المللی است و قطعا باید مورد حمایت قرار بگیرد. بار دیگر از همه همکارانم درخواست می کنم با دوری از اظهارات شتابزده و غیر کارشناسی باعث بروز مشکل در سطح بین‌المللی برای فوتبال کشورمان نشوند و اجازه بدهند مباحث در حوزه های تخصصی پیش برود و مجمع فدراسیون برای آینده فوتبال کشور تصمیم بگیرد.»

محمدمهدی فروردین، مربی سابق و شیرازی فوتبال، حالا در خانه ملت یکی از حامیان برگزاری انتخابات فدراسیون بدون دخالت‌های بیرونی است.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده نیز شاهد واکنش های ریز و درشت دیگری از سوی برخی مقامات غیرفوتبالی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها