کد خبر: ۵۱۰۴۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد تیم فوتسال نصر فردیس کرج، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر زنان از حضور در جدول فصل آتی انصراف خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از “ورزش سه” در حالی شایعه‌های انصراف نصر فردیس کرج از لیگ برتر به گوش می‌رسد که این تیم در فصل گذشته نایب قهرمان این رقابت‌ها شد و تنها با اختلاف یک گل در مسابقه فینال مقابل پیکان، جام قهرمانی را به این تیم واگذار کرد. نصر در فصل گذشته موفق به کسب بهترین بردهای داخل و خارج از خانه شد و حالا در کمال تعجب زمزمه‌های انصراف این تیم از حضور در لیگ برتر شنیده می‌شود.

نکته قابل تأمل و شائبه برانگیز بحث انتخابات ریاست فدراسیون است، نصر در حالی تصمیم به انصراف گرفته که مدیرعامل این تیم به عنوان مالک نایب قهرمان فصل گذشته، یکی از مجموع ۱۰ رأی زنان در انتخابات است و حق رأی در انتخابات ۸ شهریور را دارد.

فاطمه شریف سرمربی نصر فردیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار “ورزش سه” گفت: وقتی فصل تمام شد مدیر عامل باشگاه در رابطه با تمدید قرارداد و اعلام لیست بازیکنان با من صحبت کردند که قرار بر این شد بعداً در جلسه‌ای حضوری تصمیم گیری کنیم؛ اما فکر می‌کنم به دلیل مشکلات مالی که برای مجموعه‌ ایشان پیش آمد از تیم‌داری منصرف شدند.

برای اطمینان از این تصمیم باید تا تاریخ ۵ مرداد که تاریخ قرعه‌کشی سوپرلیگ فوتسال زنان است منتظر ماند و دید که آیا نام تیم نصر فردیس از قرعه رقابت‌ها خارج می‌شود یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها