يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۵۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۰۵ مرداد ۱۴۰۱
۱۲ خروجی؛ از سپاهان و فولاد تا بازنشستگی
تکلیف 12 بازیکن خروجی تیم پرسپولیس روشن شده و احتمالا چهار بازیکن دیگر هم به زودی قرارداد خود را امضا خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی پای به پنجره تابستانی گذاشت که جدایی تعداد زیادی از بازیکنان این تیم قابل تصور بود اما فهرست خروجی 15 نفره، باعث شد تا سرخپوشان در نقل و انتقالات 1400-01 رکورد بزنند.

در بین این بازیکنان تکلیف 12 نفر روشن شده و همه منتظر این هستند تا وضعیت مهدی مهدیخانی، شرزود تمیروف، عیسی آل کثیر و علی خدایی هم مشخص شود تا یحیی با فهرست کامل به استقبال لیگ بیست و دوم برود.

سیدجلال حسینی (بازنشستگی): کاپیتان شماره چهار پرسپولیس باوجود گمانه‌زنی فراوان در مورد امضای قرارداد جدید، بازنشستگی خود را اعلام کرد و به کادرفنی پرسپولیس ملحق شد.

علی شجاعی، محمد شریفی و علیرضا ابراهیمی (نساجی): این سه بازیکن پس از اینکه حمید مطهری به عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد، پیراهن تیم مازنی را برتن کردند.

احسان پهلوان و سعید آقایی (فولاد): پهلوان نیز به نظر می‌رسید که در لیگ جدید همچنان در پرسپولیس بماند اما پیشنهاد مالی فوق العاده فولاد و جذب سعید صادقی و سروش رفیعی باعث شد تا او به همراه آقایی، راه خوزستان را در پیش بگیرد.

رامین رضاییان (سپاهان): شاید پرسروصداترین جدا شده پرسپولیس، رامین رضاییان بود. بازیکنی که چند روزی در قطر حضور داشت و ناگهان به سپاهان پیوست تا این تیم بعد از انتقال دانیال به پرسپولیس، پاتک خوبی به قرمزها زده باشد.

حامد لک (مس رفسنجان): گلر سرخپوشان یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داشت اما جذب علیرضا بیرانوند به عنوان گلر شماره یک باعث شد تا او جدا شود و به مس رفسنجان برود.

رضا اسدی (تراکتور): هافبک سرخپوشان برای تمدید قرارداد به دفتر درویش هم رفت اما به نظر می‌رسید پرسپولیس قصد دارد به بدترین شکل ممکن وی را به در خروجی هدایت کند و مذاکره برای تمدید هم چیزی جز این نبود؛ پس اسدی به بهترین پیشنهاد مالی‌اش پاسخ مثبت داد و تراکتوری شد.

منوچهر صفروف (لوکوموتیو ازبکستان): مدافع راست سرخپوشان در لیست مازاد قرار گرفت تا حضور این تاجیک در پرسپولیس، طولانی نباشد. پرسپولیس بدون هزینه قراردادش را فسخ کرد تا منوچهر به لوکوموتیو ازبکستان برود.

محمد حسینی و امیرمحمد خارکش (هوادار): دو بازیکن جوان پرسپولیس که یکی در نیروی زمینی سربازی خود را گذراند و دیگری در تیمهای پایه حضور داشت، پس از اینکه یحیی نظر مثبتی روی آنها نشان نداد، به تیم همشهری، هوادار پیوستند.

به عبارتی 12 بازیکن پرسپولیس راهی شش تیم هوادار، فولاد، تراکتور، سپاهان، نساجی و همچنین لوکوموتیو ازبکستان شدند تا 5 تیم لیگ برتری را جذب بازیکنان مازاد پرسپولیس، خود را تقویت کرده باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها