کد خبر: ۵۱۰۷۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
برگزاری انتخابات فدراسیون دو روز بعد از کمیته؛
رییس جدید فدراسیون فوتبال، شانسی برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک و کسب یک کرسی موثر نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، شاید اگر انتخابات فدراسیون فوتبال فقط 20 روز زودتر برگزار می‌شد، رییس جدید این فدراسیون می توانست شانس خود را برای رسیدن به یکی از کرسی‌های هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بیازماید.
حالا اما با تصمیماتی که اتخاذ شده، انتخابات کمیته ملی المپیک 6 شهریور برگزار می شود و ثبت نام از کاندیداها تا 20 مرداد انجام خواهد شد. این در حالی است که نام نویسی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال انجام شده و انتخابات این فدراسیون 8 شهریورماه برگزار خواهد شد.
البته که این اتفاق برای فدراسیون‌های دیگری همچون ژیمناستیک، دوچرخه سواری و وزنه برداری نیز رخ داده و آن‌ها به دلیل اداره شدن با سرپرست نمی توانند کاندیدایی در انتخابات کمیته ملی المپیک داشته باشند، اما فاصله نزدیک انتخابات فدراسیون فوتبال با انتخابات کمیته المپیک این حسرت برای رییس جدید به همراه خواهد داشت.
فعلا فقط در روز نخست ثبت نام از نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک تعدادی از کاندیداها همچون مهدی علی نژاد، محمود خسروی وفا، آرش میراسماعیلی، هادی ساعی و... رسما نام نویسی خود را انجام دادند و باید دید تا 20 مردادماه ترکیب کاندیداها برای پست های مختلف چه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها