يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۷۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس برای همیشه مختومه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، سایت «العرب الیوم» خبر داد دادگاه حکمیت ورزش(CAS) پرونده شکایت باشگاه النصر عربستان علیه باشگاه پرسپولیس ایران را رد کرد تا این پرونده بعد از ۲ و نیم سال مختومه اعلام شود.

النصری ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ مقابل پرسپولیس مغلوب شدند و بعد از باخت دست به شکایت شدند ولی AFC اعتراض سعودی ها را نپذیرفت.

پایان هوچی‌گری سعودی‌ها علیه پرسپولیس

سعودی ها با ادعای اینکه پرسپولیس چند بازیکن غیرقانونی در ترکیبش داشته این بار به دادگاه CAS شکایت کردند ولی در نهایت بعد از دو سال و نیم از این پرونده در نهایت شکایت سعودی ها رد شد.

باشگاه النصر برای پیروز شدن در این پرونده وکلای سرشناس جهان را به خدمت گرفت و هزنیه های زیادی را کرد ولی در نهایت شکست خورد.

باشگاه پرسپولیس ماه گذشته از ابلاغ حکم دادگاه CAS و برنده شدن سرخ پوشان در این پرونده خبر داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها