کد خبر: ۵۱۰۹۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی برابر رایووایکانو از اولدترافورد خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف رایو وایکانو رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
رونالدو پس از مدت‌ها تلاش برای جدایی از یونایتد و مذاکره با مدیران این باشگاه بالاخره به اردوی پیش فصل این تیم ملحق شد و در این بازی در ترکیب اصلی قرار داشت. 
با این حال اریک تن‌هاخ تصمیم گرفت که این بازیکن پرتغالی را بین دو نیمه از زمین بیرون بکشد و آماد دیالو جانشین او در میدان شد که توانست تک گل یونایتد را نیز وارد دروازه حریف کند. 
اما به نظر می‌رسد که این تصمیم سرمربی جدید یونایتد چندان به مذاق رونالدو خوش نیامد و او از این که در اولین بازی پس از بازگشتش به اردوی این تیم نتوانسته به طور کامل بازی کند راضی نبود. همین باعث شد که او پیش از آن که سوت پایان بازی به صدا دربیاید، اولدترافورد را ترک کند. 


تعدادی از هواداران که در بیرون ورزشگاه حضور داشتند موفق شدند با این بازیکن دیدار کنند و او پیراهن و عکس‌هایی را برای آنها امضا کرد و سپس از آنجا دور شد. 
هوادارانی که موفق به دیدار با او شده بودند بسیار متعجب و شگفت‌زده بودند چون منتظر سوت پایان بازی و ترک ورزشگاه از سوی همه بازیکنان بودند اما ناگهان با رونالدو روبرو شدند و این اتفاق برای آنها بسیار غیرمنتظره بود. 
گفته می‌شود که این ستاره پرتغالی از تصمیمش برای جدایی از یونایتد منصرف شده است اما رفتار روز گذشته او باعث شد که هواداران این تیم و فوتبال‌دوستان بار دیگر دچار تردید و سردرگمی شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها