أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۰۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
گوریل کار هالک را یک سره کرد!
هالک مجازی که در فضای بی در و پیکر مجازی هیاهوی زیادی دارد، در رینگ مبارزه چیزی برای عرضه نداشت و شکست مفتضحانه‌ای خورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، هنوز مدت زیادی از داستان عجیب و غریب مبارزه سجاد غریبی ملقب به (هالک ایرانی) با مارتین فورد انگلیسی و افتضاحی که به بار آمد نگذشته است که این چهره اینستاگرامی یک بار دیگر خبرساز شد.

هالک خودساخته! که در این مدت نشان داده بیشتر به دنبال جذب فالوئر و مسائل مالی است تا بالا بردن نام و پرچم کشور، در یک مبارزه آماتوری مقابل آلمات باخیتوویچ از قزاقستان که لقب گوریل را به خود داده است، در راند اول ناک اوت شد تا ثابت شود که همه این کری خوانی‌ها و نمایش‌ها مجازی بوده و او در عمل چیزی برای عرضه ندارد.

نحوه مبارزه او در مسابقه نیز از سطح آماتوری هم پایین تر بوده و ویدیوهایی هم که او از خود منتشر می‌کند هم نشان می‌دهد تنها برای فریب دادن افکار عمومی و مخاطبان بوده است.

غریبی که به نوعی غریبه‌ای در ورزش است، تمام این سر و صداها و هیاهوها در فضای مجازی را به خاطر درآمد بالا راه انداخته و با حرکات و رفتارهایش فقط سبب خدشه دار شدن اعتبار ورزش و حتی نام ایران می‌شود و مشخص نیست چه زمانی جلوی این رفتارها در فضای بی در و پیکر مجازی گرفته خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها