أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۳۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۳ مرداد ۱۴۰۱
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال به عوامل مسئول این تیم تذکراتی جدی بابت برگزاری دو دیدار دوستانه این تیم پیش از آغاز لیگ داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، از روزی که ساپینتو هدایت استقلال را بر عهده گرفته است تاکید زیادی دارد که اخبار تیمش به بیرون درز پیدا نکند. وی در جریان اردوی استقلال در ترکیه به تیم رسانهای باشگاه اعلام کرد نباید هر خبری بدون هماهنگی وی به بیرن درز پیدا کند و حالا در آستانه دو دیدار دوستانه این تیم پیش از شروع لیگ بیست و دوم وی باز هم خواستار مراقبت‌های ویژه از نوع بازی و تمرینات تیمش شد.

سرمربی پرتغالی که قرار است تیمش را به مصاف داماش و هوادار بفرستد از عوامل بیرونی تیم استقلال تیم خواسته تا به هیچ عنوان افراد متفرقه در جریان بازی‌های دوستانه حضور پیدا نکنند و هیچگونه فیلمی به جز گروه آنالیز دو تیم از این دیدارها به بیرون درز پیدا نکند.

قرار است استقلال در دو دیدار دوستانه در ورزشگاه دستگردی تهران به میدان برود و ورود تماشاگران و نمایندگان رسانه‌ها به محل برگزاری این دو دیدار ممنوع اعلام شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها