أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۴۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
مدیر اجرایی شرکت ربیع با اشاره به ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی به عنوان هدف راه‌اندازی این شرکت گفت: در رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران، هم‌افزایی با 50 شرکت انجام شد.

به گزارش پایگاه 598،مصطفی رحمانی عضو هیئت مدیره شرکت ربیع در گفتگویی پیرامون محصولات این شرکت عنوان داشت: شرکت «قطعه گمشده زندگی امروز» با نام تجاری«ربیع» از سال 99 تاسیس شد و امسال توانستیم آن را به عنوان شرکت خلاق ثبت کرده و از طریق معاونت علمی ریاست جمهوری مورد تایید قرار دهیم.

وی افزود: شرکت ربیع دارای سه فروشگاه اعم از فروشگاه محصولات فرهنگی، لوازم سلامتی و طبی و فروشگاه لوازم ورزشی می‌شود که فروشگاه لوازم ورزشی به زودی راه‌اندازی می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ربیع ادامه داد: فروشگاه محصولات فرهنگی شامل 21 هزار قلم کالا بوده که مجموعه‌ای از محصولات فرهنگی و هنری است و مایحتاح منزل را تشکیل می‌دهد.

رحمانی با اشاره به اینکه در فروشگاه سلامتی، محصولات ارگانیک و طب اسلامی ارائه می‌شود، گفت: از طریق ثبت شرکت خلاق توانستیم در رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران شرکت کرده و فعالیت‌های خود را به سایر شرکت‌کنندگان و مسئولان ارائه دهیم.

وی افزود: حضور در نمایشگاه تاثیرات مثبتی داشت و حداقل با 50 شرکت دیگر که فعالیت‌های هم‌راستا با سبک زندگی داشتند هم‌افزایی انجام شد و محصول عرضه کردیم و از محصولات آنان نیز بهره‌مند شدیم.

عضو هیئت مدیره شرکت ربیع با اشاره به ابراز رضایت مسئولان به ویژه پرویز کرمی مسئول شرکتهای خلاق نهاد علمی و فناوری ریاست جمهوری از غرفه شرکت ربیع خاطرنشان کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی این شرکت جاری کردن سبک زندگی ایرانی و اسلامی بود که بر روی خوراک معنوی و جسمی مردم تاثیرگذار باشیم که تلاش خود را در این جهت انجام داده و این امر با توسعه شرکت و استقبال بیش از پیش مردم محقق خواهد شد.

مصطفی رحمانی با اشاره به استقبال مطلوب مردم از محصولات شرکت اضافه کرد: پس از رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران، تماس‌های فراوانی گرفته شد و مراجعه مردم نیز گسترده بود.

وی یادآور شد: علاقمندان به محصولات فروشگاه ربیع می‌توانند به آدرس اینترنتی فروشگاه rabi. ir وsalamati.rabi.ir مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها