أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۱۵۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، مدافع عنوان قهرمانی رقابتهای لیگ برتر در دیدار افتتاحیه فصل جدید میزبان یکی از اصلی ترین مدعیان این فصل از رقابت‌هاست تا فصل تازه رقابتهای لیگ برتر شروعی ضربتی داشته باشد.

دیدار استقلال و سپاهان که برای اولین بار در هفته اول نخست لیگ برتر برگزار می‌شود رقابتی بین دو مدعی جدی قهرمانی و دو تیم پر افتخار این رقابت‌هاست که در فصل تازه هم با تدارکی که دیده‌اند اسب خود را برای قهرمانی زین کرده‌اند.

همچنین از دیگر جذابیت‌های بالای این بازی می‌توان به تقابل دو سرمربی پرتغالی و تازه وارد به لیگ دانست که بدشان نمی‌آید ضربه محکمی در نخستین حضورشان در لیگ برتر ایران مقابل هم نشان دهند.

آبی پوشان در حالی برای این دیدار آماده می‌شوند که ۱۰ بازیکن حاضر در این تیم در ادوار گذشته این مسابقات سابقه گلزنی به تیم سپاهان با پیراهن استقلال یا پیراهن تیم‌های دیگر را دارند و یکی از بازیکنان تازه وارد هم با گلزنی‌های متعدد به سپاهان نشان داده راه دروازه این تیم را به خوبی بلد است.

پیمان بابایی مهاجم ۲۸ ساله‌ای که یکی از خریدهای جدید و تابستانی آبی پوشان است با زدن ۴ گل به سپاهان در صورت حضور در این میدان بهترین گلزن آنها به سپاهان خواهد بود.

پس از بابایی، یک مدافع به اسم محمدحسین مرادمند با سابقه دو بار گلزنی به سپاهان یکی دیگر از استقلالی‌هایی است که قبلاً راه دروازه این تیم اصفهانی را پیدا کرده است. همچنین سجاد شهباززاده و مهدی مهدی پور هم دیگر استقلالی‌هایی هستند که مثل مرادمند در سالهای گذشته ۲ بار دروازه اولین حرف فصل آبی‌ها را باز کرده‌اند.

صالح حردانی، آرش رضاوند، کاوه رضایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و جعفر سلمانی هم دیگر استقلالی‌هایی هستند که هر کدام یک بار پیش از این موفق به باز کردن دروازه سپاهان شده‌اند.

آخرین گلزن استقلال به سپاهان که امسال هم با پیراهن آبی به میدان می‌رود جعفر سلمانی است که در نیم فصل نخست فصل گذشته تک گل ۳ امتیازی استقلال را مقابل سپاهان به ثمر رساند و آخرین گلزن آبی‌ها به سپاهان هم محمد دانشگر است که در یک انتقال جنجالی در اولین روزهای نقل و انتقالات تابستانی به سپاهان پیوست و می‌تواند یکی از بازیکنانی باشد که در این بازی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

دیدار استقلال و سپاهان از هفته نخست رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۱ مرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌گردد که بر اساس اعلام سازمان لیگ برای این بازی ظرفیت ۳۰ درصدی ورزشگاه در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها