أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۱۶۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: شهید همدانی با ملایمت و مراعات در سال ۸۸، سعی کرد با آگاه سازی اقشار فریب خورده، این افراد را از مزدوران جدا و با قشری که عمدا در خدمت دشمن بودند مقابله کند، قطعا چنین افرادی همچون شهید همدانی ضامن امنیت کشور هستند و اگر امثال شهیدانی همچون شهید همدانی و شهید سلیمانی نبودند امروز وضعیت امنیت کشور اینطور نبود، این حرکت میرحسین موسوی بیانگر روحیه اغتشاشگری و فتنه‌گری بوده که به دنبال ایجاد تشنج در جامعه است.

به گزارش پایگاه 598، حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سراج24 با اشاره به نامه اخیر میرحسین موسوی، اظهار داشت: با این نامه میرحسین موسوی نشان داد، هنوز صلاحیت رفع حصر را ندارد و همچنان بر مواضع مخالفت با نظام وهمراهی با امریکا و اسرائیل اصرار دارد، این شخص فکر می‌کند با رفتارهایی همچون مصاحبه با بی‌بی‌سی و چنین نامه‌نگاری‌‌ها می‌تواند دوباره  حیات سیاسی خود را احیا کند درحالی که ماهیت غیر خودی و مزدوریشان برای دشمن این نوع افراد برای ملت ایران کاملا مشخص است.

وی افزود: ملت ایران می‌داند چنین افرادی نمی‌توانند دلسوزانه برای کشورمصالح آن صحبت کنند بلکه اینها جز خدمت به اهداف دشمنان انقلاب اسلامی کار دیگری انجام نمی‌دهند و از آنها چیزی دیگری نصیب مردم نمی‌شود. قطعا نظام جمهوری اسلامی در رابطه با تعیین رهبری تابع مجلس خبرگان کشور است که منتخب مردم هستند و صلاحیت و توانمندی افراد را مجلس خبرگان تشخیص می‌دهد.

*جمهوری اسلامی باید تکلیف خود را با عواملی که تغییر در مواضع خود ندادند روشن کند

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: مطلبی که میرحسین موسوی در نامه خود مطرح کرد کاملا خلاف قانون اساسی است چون رهبری هرگز جانشین خود را تعیین نمی‌کند بلکه این مجلس خبرگان است که برای ایشان جانشین تعیین می‌کند، صلاحیت‌های افرادی که واجد این شرایط هستند کاملا مورد دقت و بررسی مجلس خبرگان قرار می‌گیرد و طبیعتا اعتماد به مجلس خبرگان ناشی از دقت آنها در این مسئله مهم است.

وی تصریح کرد: در سال ۸۸، میرحسین موسوی موجب شد برخی از اراذل اوباش به امام حسین(ع)، رهبری و امام راحل اهانت کنند و به ملت خسارات زیادی وارد آورند، این فرد موجب شکل‌گیری تحریم‌ها علیه ملت ایران شد، در واقع اینها نشان می‌دهد این فرد همچنان بر فتنه‌گری خود ادامه می‌دهد و قاعدتا نظام جمهوری اسلامی باید تکلیف خود را با عواملی که تغییر در مواضع خود ندادند و به دنبال دشمنان انقلاب هستند، روشن کند و اجازه ندهد که اینها بیش از این برای ملت ایران خسارت ایجاد کنند و طمع دشمنان را نسبت به کشور ایران افزایش دهند.

ترقی با اشاره به دلیل صدور چنین نامه‌ای توسط میرحسین موسوی در این برهه از زمان، گفت: صدور این نامه نشان دهنده ترس از مرگ سیاسی این فرد و کمک به احیا جریان سبز ۸۸ است، موسوی به دنبال تشویش افکار عمومی و دور کردن جامعه از دیدن موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم در سیاست خارجی و منطقه و همسویی با آمریکا و اسرائیل است. این فرد به دنبال ایجاد چند دستگی در جامعه و تحریک برخی از افراد برای رسیدن به اهداف خود و رفع آرامش از وضعیت کنونی کشور است.

*نامه میرحسین موسوی بیانگر روحیه اغتشاشگری او است

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: در سال ۸۸ شهید همدانی امنیت تهران را بر عهده داشتند و اگر این شهید عزیز مدارا نمی‌کرد، هشت ماه این اتفاقات در کشور رخ نمی‌داد. قطعا اگر فرد دیگری غیر از شهید همدانی بود از همان ابتدا این عواملی که مزدور آمریکا بودند را سرکوب می‌کرد.

ترقی در پایان خاطرنشان کرد: شهید همدانی با ملایمت و مراعات در سال ۸۸، سعی کرد با آگاه سازی اقشار فریب خورده، این افراد را از مزدوران جدا و با قشری که عمدا در خدمت دشمن بودند مقابله کند، قطعا چنین افرادی همچون شهید همدانی ضامن امنیت کشور هستند و اگر امثال شهیدانی همچون شهید همدانی و شهید سلیمانی نبودند، امروز وضعیت امنیت کشور اینطور نبود. این حرکت میرحسین موسوی بیانگر روحیه اغتشاشگری و فتنه‌گری بوده که به دنبال ایجاد تشنج در جامعه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها