أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۱۸۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
رای پرونده آندره آ استراماچونی توسط دادگاه عالی ورزش (CAS) صادر و محکومیت سنگین استقلال مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، پس از کش و قوس‌های فراوان دادگاه حکمیت ورزش (CAS) رای فیفا در‌ مورد پرونده باشگاه استقلال و آندره‌ آ استراماچونی را مورد تایید قرار داد.

باشگاه استقلال با محکومیت در این پرونده که پیگیری آن به وکلای خارجی سپرده شده بود، علاوه بر مطالبات مربی ایتالیایی باید جریمه تاخیر بابت اعتراض به دادگاه CAS و همچنین حق‌الوکاله سنگینی را نیز به وکلای خارجی پرداخت کند.

براساس رای صادر شده، باشگاه استقلال ملزم به پرداخت مبلغی حدود یک میلیون و چهارصد هزار دلار است و باید دید مدیران فعلی باشگاه، چالشی که از دوره‌های قبلی ایجاد شده را چگونه پشت سر می‌گذارند.

به گزارش فارس، آبان ماه سال ۹۹ فدراسیون جهانی فوتبال، با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال، حکم نهایی پرونده آندره‌ آ استراماچونی را صادر کرد و این باشگاه به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو جهت پرداخت مطالبات این مربی ایتالیایی محکوم شد. مدیران استقلال پس از اعلام این حکم این پرونده را به دادگاه CAS کشاندند و در تلاش بودند تا مبلغ این مطالبات را به کمترین حد ممکن برسانند؛ اما در نهایت دادگاه حکمیت ورزش پس از چندین بار تعویق در صدور رای، فرجام خواهی استقلال را نپذیرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها