أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۱۹۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
محبی، قایدی، یزدانی و مرادمند با لباس آبی؛
باشگاه استقلال به طور رسمی از 4 ستاره جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، محمدحسین مرادمند که روز گذشته مجوز بازی برای استقلال پس از گذراندن خدمت مقدس سربازی را کسب کرده بود، قرارداد خود با آبی‌پوشان را به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

رونمایی رسمی استقلال از ستاره های جدید + عکس

مهدی قایدی که فصل گذشته راهی الشباب الاهلی امارات شده بود، پس از توافق دو باشگاه به استقلال بازگشت. این بازیکن بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا یک سال به‌صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد.

رونمایی رسمی استقلال از ستاره های جدید + عکس

محمد محبی وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال به مدت یک فصل و به صورت قرضی به استقلال پیوست. پس از تفاهم دو باشگاه سانتاکلارا و استقلال، این بازیکن ملی‌پوش از روز پنجشنبه در تمرینات استقلال شرکت کرده بود و در ادامه فصل برای استقلال به میدان می‌رود.

رونمایی رسمی استقلال از ستاره های جدید + عکس

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال که زمستان سال گذشته برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی ملوان انزلی شده بود، پس از پایان دوران خدمت خود، در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت.

در این دیدار، آجورلو از بازگشت یزدانی ابراز خوشحالی کرد و یزدانی هم از انگیزه زیاد خود برای حضور در استقلال گفت. یزدانی به زودی در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد.

رونمایی رسمی استقلال از ستاره های جدید + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها