أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۹۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
کونته:
سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در واکنش به درگیری پایان بازی با توماس توخل و دریافت کارت قرمز گفت: در بازی بعدی دیگر با توخل دست نمی‌دهم تا محروم نشوم.

به گزارش پایگاه خبری 598، چلسی و تاتنهام در حالی یکشنبه شب به تساوی ۲ بر ۲ در استنفوردبریج رسیدند که تاتنهامی‌ها از کسب یک امتیاز در زمین چلسی خوشحال بودند، هر چند آنها برای کسب این امتیاز خوش‌شانس هم بودند و در دقایق تلف‌شده نیمه دوم از شکست فرار کردند.

با این حال این تساوی برای اسپرز با ارزش بود، به خصوص که آنها در ۳۸ بازی اخیرشان در زمین چلسی تنها یک بار توانسته‌اند پیروز شوند.

آنتونیو کونته پس از تساوی در استنفورد بریج به خبرنگاران گفت: چلسی نشان داد که تیم واقعا خوبی است، البته ما هم در مقایسه با فصل گذشته بهتر عمل کردیم اما اگر می‌خواهیم در رقابت با چلسی، آنها را دچار مشکل کنیم، باید بهتر باشیم.

دیگر با توخل دست نمی‌دهم

 

وی همچنین درباره درگیری‌هایش با توخل گفت: به نظر من بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم اما دفعه بعد بیشتر توجه می‌کنیم و دست نمی‌دهیم و مشکل را حل می‌کنیم. او روی نیمکت می‌ماند، من هم روی نیمکت می‌مانم، کادرم در یک سمت هستند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. حیف است که به خاطر این شرایط بازی بعدی را از دست بدهیم.

 

هر دو سرمربی در بازی بعدی خود در لیگ برتر محروم خواهند شد. تاتنهام شنبه میزبان ولورهمپتون است و چلسی یکشنبه به مصاف لیدز یونایتد می‌رود.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها