أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۱۱۹۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۸     ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت سه کارمند یکی از دستگاه‌های اجرایی استان به اتهام دریافت رشوه ۴۵ هزار دلاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، حسین رجبی با اشاره به بازداشت سه کارمند دولتی به اتهام اخذ رشوه ۴۵ هزار دلاری در قزوین اظهار کرد: بر اساس گزارشات رسیده سه کارمند یکی از دستگاه‌های اجرایی استان با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط متهمان، جهت دریافت رشوه مربوطه به یکی از استان‌های همجوار عزیمت کرده‌اند، که موضوع سریعاً در دستور کار دادستانی قرار گرفت و دستورات قضائی لازم صادر شد.

وی افزود: متهمان تحت رصد قرار گرفته و خودروی آنها هنگام ورود به استان و در محل عوارضی توسط عوامل پلیس متوقف و سرنشینان بازداشت می‌شوند.

این مقام قضائی استان در ادامه بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده میزان ۴۵ هزار دلار از متهمان کشف و ضبط شد.

رجبی همچنین تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضائی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بارها تاکید کرده‌ایم که دستگاه قضائی در مسیر مبارزه با فساد با هیچ شخص و گروهی تعارف ندارند و افرادی که از فرصت شغلی خود سو استفاده کرده و به دنبال منافع مالی خود هستند و یا بیت المال را به تاراج می‌برند، مطمئن باشند که دستگاه قضائی به سراغ آنها خواهد رفت و برخورد سخت و بدون اغماض در انتظار آنها است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها