أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۳۴۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۱     ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مدیر شعب کرمان در دیدار با رییس جدید دانشگاه شهید باهنر از آمادگی بانک مسکن در ارائه خدمات به کارکنان واستادان این دانشگاه خبر داد . ب
خدمت به مردم موهبتی که نصیب کارکنان بانک مسکن شده است

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از بانک مسکن، عقیل زینلی مدیر شعب استان در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر حسین اکبری فرد به سمت ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به خدمات ومحصولات بانک از آمادگی بانک مسکن در ارائه خدمات به کارکنان دانشگاه خبر داد.

وی افزود: خدمت به مردم موهبتی است که نصیب کارکنان بانک شده است؛امیدواریم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم .

مدیر شعب استان گفت : بانک مسکن بانک تخصصی حوزه ساختمان است و رسالت اصلی آن ایجاد سرپناه برای همه هموطنان است ،که با تامین مالی پروژه های عظیم مسکن ازجمله طرح مسکن مهر ،اقدام ملی مسکن وطرح نهضت ملی گام های موثری را برداشته است .

زینلی ارائه خدمات به کارکنان جامعه دانشگاهی را افتخاری برای بانک عنوان کرد وافزود:تعاونی کارکنان دانشگاه می تواند با استفاده از ظرفیت های دانشکده های معماری وعمران دانشگاه و تامین مالی بانک مسکن با تعریف پروژه های مبتنی بر معماری ایرانی واسلامی وبا استفاده از فن آوری های نوین، زمینه خانه دار کردن اعضاءهیات علمی وکارکنان فاقد مسکن دانشگاه را فراهم کند .

دکتر اکبری رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در این دیدار با استقبال از خدمات بانک مسکن اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت بانک مسکن زمینه خانه دار شدن کارکنان فاقد مسکن هموار شود .

وی گفت: دانشگاه شهید باهنر با ظرفیتی که در خود نهفته دارد ،می تواند در مباحث فناوری های نوین فعالیت های چشمگیری داشته باشد .

اکبری فرد تصریح کرد: دانشگاه باهنر سه زمینه اصلی شامل مرجعیت علمی ،کادر سازی و حل مسائل جامعه را برعهده دارد وجای افتخار دارد ،که وظیفه کادر سازی را به خوبی انجام داده است ودر دولت سیزدهم رسالت حل مسائل جامعه در دستور کار قرار دارد

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها