يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۴۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
یکی از حواشی هفته دوم لگد زدن سرمربی استقلال به برانکارد نیروهای هلال احمر بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو پس از گل ملوان و شادی نیروهای هلال احمر حاضر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی، عصبانیت خود را با لگد زدن به برانکارد آنها نشان داد که حواشی زیادی را به وجود آورد.

اگرچه سرمربی استقلال از نیروهای هلال احمر عذرخواهی کرد اما این سازمان از سرمربی استقلال شکایت کرده و حالا باشگاه ملوان برای دلجویی از آنها وارد عمل شده است.

روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی در این خصوص نوشت: پس از حواشی رخ داده در دیدار ملوان و استقلال، باشگاه ملوان ضمن دعوت از ۴ نیروی زحمتکش هلال احمر حاضر در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی، از آنها به جهت سعه صدر و جلوگیری از بروز حواشی بیشتر با رفتار حرفه‌ای‌ در روز مسابقه، با اهدای لباس ملوان و تقدیرنامه، تشکر به عمل آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها