أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۴۹۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۰     ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
مسئول کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: تلاش می کنیم تا از نیم فصل دوم از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، خداداد افشاریان دوشنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به زمان استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعاتی که در این باره دارم، وزارت ورزش و جوانان به نتیجه رسیدند و طی یکی دو روز آینده شرکت مربوطه را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: بحث آموزش داوران کشور هم بود. در زمینه سخت افزاری ورزشگاه‌ها هم وجود داشت.

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل دوم این سیستم را راه اندازی کنیم و حلقه گمشده داوران پیدا شود و با آرامش به مسابقات برویم و از مسابقات لذت ببریم.

افشاریان در مورد تاییدیه این سیستم تاکید کرد: با توجه به اینکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پای کار هستند به نظر می‌رسد که این کار نهایی شود و در همین فصل جشن استفاده از VAR را داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها