کد خبر: ۵۱۲۵۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه "پزشکان"، سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند، بر " جامعه پزشکی متعهد و عالم"، به عنوان مظهری از مظاهر والای اسلام تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار "غلامرضا سلیمانی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت یکم شهریور ماه "روز پزشک"، پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

" جامعه پزشکی متخصص، عالم و متعهد" میهن اسلامی که با خدمت ارزنده و تلاش‌های صادقانه، حظ وافری از کمک به همنوعان خود در این مسیر دشوار و مقدس برده‌اند، نماد و مظهری از مظاهر ارزشمند و والای اسلام هستند که تصویر با شکوهی از ایثارگری تلاش و خلاقیت در عرصه های متنوع و گسترده و وسیع علم پزشکی و مسائل مرتبط با سلامت مردم را به منصه ظهور رساندند.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از سربازان خط مقدم جبهه سلامت در مبارزه و ریشه کن نمودن ویروس کرونا، یکم شهریور زادروز حکیم "ابوعلی سینا" بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام و روز فرخنده پزشک این حرفه مقدس را به جامعه پزشکی متعهد و خدمتگزار در جای جای میهن اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها