امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۲۵۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
رئیس نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد، قریب به ۹۰۰۰ تن از پرسنل نظامی این کشور تاکنون در جریان جنگ با روسیه کشته شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری رویترز، این آمار ارائه شده از سوی ژنرال "والری زالوژنی" رئیس نیروهای مسلح اوکراین به نظر نخستین آمار رسمی ارائه شده از سوی یک مقام ارشد نظامی این کشور از آغاز جنگ در ۲۴ فوریه سال جاری میلادی است.

وی در یک نشست خبری در جمع کهنه سربازان و خانواده سربازان کشته شده گفت که در بخش‌های مختلفی از کشور از جمله کی‌یف باید از کودکان محافظت کرد.

این مقام ارشد نظامی اوکراین افزود: آنها واقعا چیزی را که در حال وقوع است درک نمی‌کنند و قطعا نیاز به محافظت دارند چون پدر آنها به صحنه نبرد رفته و احتمالا در میان قریب به ۹۰۰۰ "قهرمانی" است که کشته شده‌اند.

زالوژنی هیچ جزئیاتی ارائه نکرد و نگفت که آیا آماری که وی به آن اشاره کرد شامل تمام پرسنل خدماتی مانند مرزبانان است که در عملیات کشته شده‌اند یا خیر.

ولودیمر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین نیز در یک کنفرانس گفت که حدود یک میلیون نفر به عنوان بخشی از نیروهای مسلح اوکراین یا سایر خدمات از اوکراین دفاع می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها