يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۵۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
پس از اعلام سرپرست فدراسیون فوتبال تکلیف تولیدکننده لباس تیم ملی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" درحاالی که کش و قوس های فراوانی در خصوص لباس تیم ملی در جام جهانی و واگذاری تولید و طراحی آن به کمپانی‌های مختلف وجود داشت، سرانجام شب گذشته میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال، به صورت رسمی اعلام کرد یک تولیدکننده ایرانی این مسئولیت را به عهده گرفته است.
با توجه به صحبت‌های ماجدی و توضیحاتی که در خصوص نحوه مزایده و قرارداد با این برند داخلی ارائه کرد می‌توان به صورت قطعی گفت برند "مجید" که در بازار بین‌المللی با عنوان "مروژ" فعالیت می‌کند،  تولیدکننده البسه تیم‌های ملی و به طور ویژه پیراهن تیم ملی در جام جهانی قطر خواهد بود.

تیم ملی ایران در اولین دوره‌ای که در جام جهانی شرکت می‌کرد، با البسه‌ای از برند آدیداس در آرژانتین حاضر شد.بیست سال بعد در جام جهانی 1998 فرانسه، تیم ملی دوست‌داشتنی ایران با لباس‌های پوما در تاریخ ماندگار شد.پوما برای دومین بار در سال 2006 در قراردادی کم‌نظیر در تاریخ فوتبال ایران ضمن پرداخت هزینه، تولید لباس‌های تیم ملی برای جام جهانی آلمان را بر عهده گرفت.آخرین دیدار تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010. در آن دوره ابتدا تیم ملی در دوره سرمربیگری علی دایی با لباس‌های برند دایی وارد مسابقات شد اما پس از حضور قطبی، برند لباس تیم ملی هم عوض شد.در جام جهانی 2014 برزیل تیم ملی ایران با لباس‌هایی از برند آل‌اشپورت در مسابقات حاضر شد.آدیداس برای دومین بار در تاریخ حضور ایران در جام‌های جهانی، تهیه لباس تیم ملی را در جام جهانی 2018 روسیه بر عهده گرفت.

درحال حاضر هم کمپانی مجید که مالکیت آن در اختیار دکتر مجید ساعدی‌فر، پزشک اسبق تیم ملی است وظیفه تهیه و تولید البسه تیم‌های ملی را بر عهده دارد. پیش از این در مرحله مقدماتی جام جهانی 2010 هم "مجید" طراحی و تولید پیراهن تیم ملی را بر عهده داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها