أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۸۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه ای به رئیس جمهور مواردی را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، در نامه پیشکسوتان پرسپولیس به آیت الله سیدابراهیم رئیسی آمده است: «احتراما ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، خرسندیم که دولت مردمی یک سال ابتدایی فعالیت و خدمت خود را با موفقیت پشت سرگذاشت و امیدواریم در ادامه این راه با درایت شما و زحمت‌های دولتمردان دولت مردمی حضرتعالی، روز به روز موفق تر باشد.

اما آنچه باعث شد پیشکسوتان پرسپولیس، مزاحم وقت گرانبهای حضرتعالی باشند، بی مهری ای است که وزارت ورزش و جوانان طی یک سال اخیر در حق پیشکسوتان پرسپولیس و بعضاً استقلال روا داشته و به صاحبان اصلی فوتبال جفا کرده است.

پیشکسوتان پرسپولیس که به عنوان سربازان جان بر کف ورزش، از ابتدای انقلاب اسلامی تا به حال در تمامی بزنگاه‌های تاریخی در میدان دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر بودند و همیشه با حمایت از مقام ولایت و اصول نظام، وفاداری خود را به کشور ثابت کرده اند، طی یک سال اخیر نیز به واسطه تعصبی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار دارند، این بی تفاوتی‌ها و بی مهری‌ها را به روی خود نیاوردند و تحقیرها، اهانت‌ها و عدم به کارگیری نیروهای متخصص را تحمل کردند و به منظور جلوگیری از سواستفاده بیگانگان و دشمنان، سکوت نموده اند اما متأسفانه روز به روز این نوع رفتارها بیشتر شده و سطح بی مهری و کارشکنی وزارت ورزش علیه شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و خانواده بزرگ پیشکسوتان این باشگاه، به حدی رسیده که حتی یک نامه ساده ما هم بی پاسخ می‌ماند و به هیچ یک از خواسته‌های پیشکسوتان هیچ گونه توجهی نمی‌شود.

پیشکسوتان این کارگران هفت تپه فوتبال هرگز امتیازی نخواسته اند و نمی‌خواهند و اگر حرفی می‌زنند و طرحی می‌دهند از سر دلسوزی و تخصص است و روا نیست که تخصص پیشکسوتان و تعهد آنها نادیده گرفته شود.

توقع پیشکسوتان از حضرتعالی این است که از وزارت ورزش و جوانان بخواهید به بی مهری‌ها و بی تفاوتی آزاردهنده خود نسبت به پیشکسوتان پرسپولیس و حتی پیشکسوتان استقلال پایان بدهند. نادیده گرفتن پیشکسوتان در ورزش کشور و تعیین سرنوشت این دو باشگاه، ظلم آشکار به کسانی است که با گذشتن از جان و جوانی شأن این برندها را ساختند.

سکوت در قبال تصمیم‌ها و انتخاب‌های غلط وزارت ورزش چه در حوزه مدیریت باشگاه پرسپولیس و چه در زمینه خصوصی سازی و … نشانه رضایت پیشکسوتان پرسپولیس نیست، بلکه پیشکسوتان تنها به این دلیل سکوت اختیار کرده اند که وزارت ورزش را زیرمجموعه دولت فعلی می‌دانند و از آن جا که در روزهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پیشکسوتان پرسپولیس حامی سید محرومان و دولت مردمی شما بودند، دوست ندارند از اعتراض آنها، سو برداشت شود.

ما وزارت ورزش را خانه خود می‌بینیم و توقع نداریم در خانه خودمان غریب باشیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها