يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۰۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد؛
رئیس سازمان غذا و دارو، از توزیع واکسن‌های آنفلوانزای چهارظرفیتی تولید داخل از روز شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، بهرام دارایی، با اشاره به تأمین به موقع واکسن آنفلوانزای تولید داخل، گفت: واکسن آنفلوانزا از سال گذشته در کشور تولید و در دسترس عموم قرار گرفته است. این واکسن توسط جوانان دانشمند داروسازی و با فناوری کاملاً بومی و دانش بنیان به تولید انبوه رسیده و افتخار بزرگی برای کشور است.

وی افزود: امسال تأمین ۲.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوانزا پیش بینی شده که حدود یک میلیون دوز آن از محل واکسن‌های تولید داخلی و مابقی از طریق واردات تأمین شده است.

دارایی با بیان اینکه بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا اواسط شهریور و اوایل مهر است، گفت: بخشی از واکسن‌های تأمین شده در اختیار معاونت بهداشتی و بخشی دیگر به منظور دسترسی عمومی در داروخانه‌های سراسر کشور توزیع و با لزوم ثبت در سامانه تیتک عرضه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها