أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۰۹۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
تهیه کننده برنامه استعدادیابی «حسینیه معلی» گفت: فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» از چهارشنبه همین هفته هر شب روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

به گزارش پایگاه 598، سعید ستودگان تهیه کننده برنامه استعدادیابی «حسینیه معلی» در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین خبرها از سری جدید برنامه «حسینیه معلی» گفت: برنامه «حسینیه معلی» به مناسبت روزهای منتهی به اربعین حسینی فصل جدید خود را آماده کرده است.

پخش فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» از چهارشنبه همین هفته
وی در همین راستا ابراز کرد: فصل جدید برنامه «حسینیه معلی» از چهارشنبه همین هفته شانزدهم شهریور ماه هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود اما هنوز مشخص نیست که دقیقا چند قسمت از این برنامه را خواهیم داشت.

این تهیه کننده تلویزیون پیرامون اینکه آیا همچنان ضبط این برنامه ادامه دارد یا خیر بیان کرد: ضبط این برنامه تمام شده است و ما این روزها ضبط نداریم و مراحل فنی و تدوین برای پخش از تلویزیون را پشت سر می‌گذاریم.

 

ستودگان خاطرنشان کرد: از سری اول این برنامه استقبال ویژه ای صورت گرفت و امیدوارم مخاطبان با فصل جدید این برنامه مذهبی باز هم ارتباط برقرار کنند.

فصل جدید «حسینیه معلی» بدون سعید حدادیان
لازم به ذکر است برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» اولین برنامه استعدادیابی در حوزه مداحی و روضه‌خوانی بود که در شب های دهه اول ماه محرم روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و با استقبال بی نظیر مخاطبان روبرو شد.

به گفته هیئت داوران این برنامه استعدادیابی این برنامه جنبه رقابتی نداشته و فقط برای انتقال توانایی های جوان و عاشقان حسینی به تصویر کشیده است.

سید مهدی رسولی، سعید حدادیان، مجید بنی فاطمه و محمد صمیمی از مداحان برجسته اهل بیت(ع) هستند که در سری اول این برنامه حضور داشتند اما در قسمت پایانی این برنامه اعلام شد که سعید حدادیان در سری جدید این برنامه حضور نخواهد داشت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها