يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۱۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
پس از پیوستن به سرخ‌ها؛
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد از مهاجم جدید این تیم زمانی استفاده کند که از نظر بدنی شرایط مطلوبی داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، شیخ دیاباته جمعه گذشته با عقد قرارداد یک‌ساله با باشگاه پرسپولیس تبدیل به یاغی جدید فوتبال ایران به عنوان یک خارجی شد. او که در فصل نوزدهم و بیستم لیگ برتر پیراهن استقلال را بر تن داشت پس از پوشیدن پیراهن الغرافه قطر تصمیم به بازگشت با پیراهن پرسپولیس در لیگ برتر ایران گرفت.

دیاباته در حالی تمرینات بدنسازی را آغاز کرده است که همچون دیگر مهاجم خارجی این تیم ماه‌ها از شرایط مسابقه دور بوده است.

یورگن لوکادیا که دو هفته پس از حضور در پرسپولیس، نخستین بازی خود با پرسپولیس را انجام داد و اولین گل خود را نیز در بازی قبلی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند همچنان تمرینات بدنسازی اختصاصی انجام می‌دهد اما به دلیل کمبود مهاجم برای این تیم بازی می‌کند.

حالا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بررسی شرایط جسمانی دیاباته تصمیمی مشابه با آنچه برای لوکادیا گرفته بود را مد نظر قرار داده است.

دیاباته در صورت صدور کارت بازی نیز در تقابل با هوادار تهران حضور نخواهد داشت تا احتمالا پس از تعطیلات شهریورماه لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی ایران بتواند با پیراهن پرسپولیس بازی کند.

مصدومیت‌های متوالی دیاباته در فصول گذشته باعث شده تا یحیی گل محمدی حساسیت زیادی روی روند بدنسازی او داشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه هفته جاری مقابل هوادار در هفته پنجم لیگ برتر بازی می‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها