أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۳۲۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی الغرافه به دلیل برخورد با داور مسابقه، 2 جلسه محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، دیدار تیم های الاهلی و الغرافه از هفته پنجم لیگ ستارگان قطر جنجالی از آب درآمد. در شرایطی که شاگردان استراماچونی از دقیقه 36 با یک یار کمتر به بازی ادامه می دادند، در نهایت بازی 3 بر یک باخته را با تساوی 3 – 3 عوض کردند که البته در دقایق پایانی بازی دو بازیکن الاهلی از جمله شجاع خلیل زاده نیز با کارت قرمز داور روبرو شدند.

اما جنجال اصلی در این مسابقه در دقیقه 78 رخ داد جایی که بازیکنان دو تیم با یکدیگر وارد درگیری فیزیکی شدند و در گوشه دیگری از این جنجال ها، آندره آ استراماچونی که در تلاش بود شاگردش یاسین براهیمی و داور مسابقه را از هم جدا کند، سهواً باعث هل دادن خمیس محمد المری قاضی میدان شد و او با کارت قرمز، سرمربی سابق استقلال را اخراج کرد.

در شرایطی که از تصاویر تلویزیونی اینگونه به نظر می رسید که استراماچونی هیچ عمدی در برخورد با داور نداشته، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قطر روز گذشته اعلام کرد که سرمربی الغرافه 2 جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 20 هزار ریال قطر نیز محکوم شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها