يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۲۳۶
زمان انتشار: ۰۸:۴۱     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در بازدید از قرارگاه مردمی اربعین استان در مسجد مقدس جمکران، از تلاش‌های صورت گرفته به همت خادمین این قرارگاه قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم امشب به‌همراه عباس ذاکریان فرماندار قم با حضور در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران، از روند اجرایی برنامه‌های قرارگاه مردمی اربعین در استان قم بازدید کرد.

استاندار قم با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران دارای ظرفیت‌های مناسبی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین است، بر لزوم همکاری مشترک همه نهادها و سازمان‌های استان با قرارگاه مردمی اربعین استان تاکید کرد و از زحمات و تلاش‌های خادمین نیز قدردانی کرد.

همچنین مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین در حاشیه این بازدید، به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این قرارگاه برای خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران عتبات عالیات پرداخت.

گفتنی است قرارگاه مردمی اربعین استان قم، از ۱۱ شهریورماه به مدت ۲۵ روز تا پایان ماه صفر، پذیرای زائران اربعین حسینی در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران است.

اسکان، تهیه و توزیع سه وعده غذایی، برپایی غرفه‌های فرهنگی و تبلیغی، ایستگاه صلواتی، ایستگاه خدمات درمانی و... از جمله فعالیت‌های این قرارگاه مردمی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها