يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۲۳۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۹     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
رئیس فدراسیون والیبال در صحبت با ملی پوشان تاکید کرد که به پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل اطمینان دارد و بازیکنان باید با تمام توان به مصاف این تیم مدعی بروند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه‌شنبه ۱۵ شهریور و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ به مصاف برزیل می‌رود.

محمدرضا داورزنی در پایان جلسه آنالیز دقایقی با ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی صحبت کرد تا انگیزه آن‌ها را برای بازی با برزیل مضاعف کند.

رئیس فدراسیون والیبال در بخشی از صحبت‌هایش با تقدیر از عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: بازی با برزیل اهمیت زیادی دارد و اگر مطمئن نبودم که ایران می‌تواند در این بازی پیروز شود به لهستان نمی‌آمدم.

وی ادامه داد: فارغ از هر نتیجه‌ای که مقابل برزیل کسب شود، برای من، مردم و حتی خودتان بسیار مهم است که در پایان مسابقه از حس جنگندگی و تلاش خود رضایت داشته باشید. برزیل تیم بزرگ و با تجربه‌ای است، اما ما هم ایران هستیم و می‌توانیم دست به کارهای بزرگ بزنیم.

دکتر داورزنی خطاب به ملی‌پوشان گفت: اگر بتوانید مقابل برزیل برنده شوید نام‌تان در تاریخ والیبال ایران ثبت خواهد شد. همه شما سختی‌های زیادی را تحمل کرده اید تا به اینجا برسید، پس کارتان را به نحو احسن تمام کنید.

در ادامه بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی با تمجید و تقدیر از میلاد عبادی‌پور به عنوان کاپیتان تیم ملی، از داورزنی درخواست کرد تا حمایت‌های بیشتری از بازیکنان این نسل که سرمایه‌های کشور هستند انجام شود. همچنین عبادی‌پور هم در چند جمله از زحمات فدراسیون والیبال تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند برنده بازی با برزیل باشد.

دو تیم ایران و برزیل در طول تاریخ ۱۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ایران تنها سه بار فاتح میدان بوده و در ۱۶ مسابقه مغلوب این تیم قدرتمند شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها