أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۳۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
باشگاه فولاد خوزستان موافقت با حضور جواد نکونام سرمربی این تیم را به عنوان دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش در روزهای آینده وارد تهران می شود تا کارش را به صورت رسمی با تیم ملی فوتبال آغاز کند.

با اعلام ورود کی‌روش در  چند روز آینده، گمانه‌زنی‌ها درباره دستیاران او در حالی بالا گرفته است که امشب منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی فوتبال به عنوان دستیار ایرانی کی‌روش خبر داد.

دقایقی پس از این صحبت‌ها، روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان اظهارات مطرح شده در شبکه خبر را تکذیب کرد.

در متن این جوابیه آمده است: در برنامه امشب (چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) مجله فوتبال شبکه خبر و در حضور آقای منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال ایران عنوان شد که مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با انتقال آقای جواد نکونام، سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه به تیم ملی موافقت کردند که از این طریق ضمن تکذیب این اظهارات به اطلاع اهالی فوتبال و خصوصا هواداران فولاد می‌رساند که این باشگاه همچون گذشته بر ادامه همکاری با آقای نکونام بر اساس قرارداد فی ما بین تاکید داشته و با این انتقال مخالف است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها