يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۶۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
دبیر کمیته رسانه ستاد اربعین استان قم، از برگزاری دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین ویژه مواکب استان قم خبر داد.

دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین در قم برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات استان قم، علی فردوسی ظهر روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین ویژه مواکب استان قم، بیان کرد: شعار سال اربعین «انا من حسین»، جلوه‌های خدمت مردم قم به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در مواکب استان و پیاده‌روی اربعین و نیابت از شهدای استان قم و جبهه مقاومت و در بخش ویژه «توجه ویژه به مواکب مستقر در مسجد مقدس جمکران و سامرا» موضوعات این جشنواره است.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در قالب‌های عکس، فیلم کوتاه، مستند، مکتوبات خبری، داستان کوتاه، دلنوشته و سفرنامه، تا پایان روز ۱۴ مهرماه سال جاری آثار خود را با لینک انتشار آن به شماره تلفن 09924709550 در پیام‌رسان ایتا، سروش و واتساپ ارسال نمایند.

دبیر کمیته رسانه ستاد اربعین استان قم با بیان اینکه ارسال آثار برای عموم آزاد است، افزود: آثار ارسالی بایستی از مراسم اربعین سال ۱۴۰۱ ثبت شده و در رسانه‌های رسمی یا شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب منتشر شده باشد.

وی اضافه کرد: در عکس‌های ارسالی هیچگونه افکت یا تغییری (به استثنای اندازه تصویر) توسط نرم‌افزار‌های گرافیکی نباید صورت بگیرد.

فردوسی در خصوص جوایز دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین گفت: به نفرات برتر جوایزی از قبیل تندیس سوگواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطا خواهد شد؛ سفرنامه‌های ارسالی واجدالشرایط نیز در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید.

وی اعلام کرد: آثار ارسالی به این سوگواره پس از بررسی اولیه در رسانه‌های فراگیر استان قم، صداوسیما و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب منتشر می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم ابراز کرد: دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین با مشارکت استانداری قم، ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان، شهرداری قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، صداوسیمای مرکز قم، قرارگاه مردمی اربعین، خانه مطبوعات استان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه اجرایی دومین سوگواره رسانه‌ای اربعین خانه مطبوعات استان قم بوده و داوری این دوره سوگواره به عهده حوزه هنری انقلاب اسلامی استان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها