أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۳۹۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
سخنگوی فراجا گفت: با هماهنگیهای به عمل آمده با طرف عراقی، برگ گذر ویژه اربعین حسینی(ع) تا پایان ماه صفر اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سردار مهدی حاجیان با اعلام این خبر، اظهارکرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با طرف عراقی برگ گذر ویژه اربعین حسینی(ع) تا پایان ماه صفر اعتبار دارد.

وی افزود: به زائران عزیزی که قصد دارند بعد از ماه صفر در کشور عراق حضور داشته باشند توصیه می‌کنم، گذرنامه رسمی به همراه داشته باشند چرا که گذرنامه ویژه اربعین بعد از پایان ماه صفر قابل پذیرش نیست.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، پیش از این تاریخ اعتبار گذر ویژه اربعین تا روز 26 شهریور مصادف با اربعین حسینی اعلام شده بود که با هماهنگی های به عمل آمده با کشور عراق تا آخرین روز ماه صفر تمدید شد.

پیش از این حاجیان درباره این برگ‌های تردد و از سرگیری مجدد صدور و تمدید گذرنامه‌ها گفته بود: با توجه به اینکه شرایط ورود و خروج در مرزها به یک وضعیت پایدار و روان رسیده است صدور گذرنامه‌های ویژه اربعین نیز از سر گرفته شده و پلیس آماده خدمت‌رسانی به زوار عزیز است اما باید این عزیزان بدانند که گذرنامه‌های ویژه اربعین ظرف ۷۲ ساعت به دستشان می‌رسد و با توجه به این موضوع برنامه‌ریزی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها