يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۰۲۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
برای‌ حضور همزمان جواد نکونام درتیم ملی و تیم فولاد؛ مهدی تاج با شرکت فولاد وارد مذاکره شد.

به گزارش پایگاه خبری 598، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی روز گذشته وارد ایران شد و رسما هدایت ملی پوشان را برعهده گرفت. کی روش که جانشین اسکوچیچ در تیم ملی شد، درخواست داده بود که جواد نکونام به عنوان دستیار در کنار او حضور داشته باشد اما این درخواست با مخالفت باشگاه فولاد روبرو شد. 

حالا مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شخصا برای گرفتن رضایت نکونام، با باشگاه فولاد وارد مذاکره شده تا این مربی بتواند همزمان ر تیم ملی و باشگاه فولاد حضور داشته باشد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها