يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۰۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
وزارت بهداشت اعلام کرد؛
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۶۲۴ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.

به گزارش پایگاه 598، از دیروز تا امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۵۸۶ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۲۵۸ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۳ استان کشور بدون مرگ و میر کووید ۱۹ بوده اند.

تا کنون ۷ میلیون ۳۱۸ هزار و ۸۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۳۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۱۱۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۳۵ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۴۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها