يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۱۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
سبقت گل‌محمدی از خودش؛
عملکرد پرسپولیس در هفته‌های ابتدایی فصل جاری لیگ برتر نشان از پیشرفت این تیم نسبت به فصل‌های گذشته و تلاش برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از استقلال می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، شروع تمرینات تیم ملی فوتبال ایران باعث توقف لیگ برتر در ایستگاه ششم خود برای فصل جاری بود تا تیم‌ها به استراحت رفته و برای ادامه مسابقات برنامه ریزی کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دو تساوی ابتدای فصل و چهار پیروزی متوالی در ادامه آن توانسته با ۱۴ امتیاز به صدر جدول رده بندی رقابت‌های فصل جاری تکیه بزند تا خبر از عزم جدی این تیم برای باز پس گرفتن قهرمانی دهد.

سرخپوشان پایتخت در حالی به تعطیلات شهریورماه رفتند که تا کنون هشت گل زده و دو گل خورده در کارنامه خود بابت ۶ دیدار ابتدای فصل ثبت کرده‌اند.

پر افتخارترین تیم لیگ برتر که پس از پنج قهرمانی متوالی این رقابت‌ها در فصل گذشته، جام را به استقلالی‌ها داد آماری قابل تأمل برای باز پس گیری آن از خود به جا گذاشته است.

این تیم در دوران طلایی با برانکو ایوانکوویچ (سه فصل) و دوران سرمربیگری گل محمدی در دو فصل و نیم گذشته هرگز نتوانست در شش بازی ابتدایی ۱۴ امتیاز جمع کند. این موضوع نشان می‌دهد پرسپولیس نه تنها استارت خود را برای قهرمانی دوباره در لیگ برتر محکم‌تر از همیشه زده است بلکه می‌خواهد رکوردهای خود را با دست فرمان یحیی گل محمدی بشکند تا دیگر کمتر کسی بتواند از او و تفکرات فنی اش انتقاد کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها