کد خبر: ۵۱۴۱۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
شرکت راه‌آهن اعلام کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا، از شنبه ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، همزمان با برگزاری مراسم اربعین و با هدف پاسخگویی مناسب به افزایش تقاضا برای بازگشت زائران از عراق، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر قطارهای فوق العاده قبلی، از فردا شنبه ۲۶ شهریور ۳ رام قطار فوق‌العاده برای مسیر خرمشهر-مشهد اختصاص خواهد داد.

این قطارهای فوق‌العاده به منظور افزایش سهولت و تسریع در جابجایی عزاداران حسینی پیش‌بینی شده و علاوه بر پیش‌بینی‌های است که از قبل برای قطارهای فوق العاه در مسیر خرمشهر-تهران انجام شده بود.

ساعت حرکت این قطار فوق‌العاده از خرمشهر همه روزه ۱۹:۴۵ و از فردا ۲۶ تا ۳۰ شهریور خواهد بود و فروش بلیت این قطارهای فوق‌العاده از ساعت ۱۵ روز جاری از طریق اینترنت و مراکز مجاز فروش انجام می‌شود.

گفتنی است پیش از این، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، یک رام ریل باس نیز به صورت شبانه روزی و رایگان برای جا به جایی زائران از مرز شلمچه تا خرمشهر در نظر گرفته بود تا زائران را از مرز به خرمشهر منتقل کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها