أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۱۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی گفت: سامانه‌های وزارت جهاد کشاورزی شامل صدور مجوز‌های تمام سازمان‌ها به درگاه ملی دولت هوشمند متصل شده و مراجعه‌کنندگان از طریق این درگاه به این سامانه مراجعه داشتند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از صدا و سیما، ربانی‌زاده رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران در برنامه پیگیری شبکه خبر درباره پیوستن به پنجره واحد دولت هوشمند افزود: دوشنبه همین هفته به پنجره واحد دولت هوشمند متصل شدیم و سامانه‌های پرکاربرد وزارت شامل صدور مجوز‌های تمام سازمان‌ها و معاونین تخصصی وزارت به درگاه ملی دولت هوشمند متصل شد و از آن روز بالای صد نفر از مراجعه‌کنندگان  از طریق همین درگاه ملی دولت هوشمند به این سامانه مراجعه داشتند.

ربانی‌زاده ادامه داد: قصد داریم تا آخر هفته آینده تعدادی از سازمان‌های وزارت که به صورت غیرمستقیم مثل سازمان امور اراضی و دامپزشکی که به سازمان فناوری اطلاعات متصل هستند آن‌ها را هم از طریق همین پروتکلی که بین دولت هوشمند و پنجره واحد وزارت است، متصل کنیم.

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران درباره سامانه‌های پرکاربرد که هنوز متصل نشدند، گفت: یک سامانه در دامپزشکی داریم که پرکار است، چون پیمانکار این کار سازمان فناوری اطلاعات بود داریم رایزنی می‌کنیم در طول هفته آینده آن را هم بیاوریم در سایت وزارت به صورت رسمی طبق پروتکل توافق شده متصل بکنیم.

ربانی‌زاده در پاسخ به اینکه بنا بر تکلیف قانونی ، خیلی از ارگان‌ها حداقل باید ۳۰ درصد خدمات سامانه‌های پرکابرد خود را ارائه بدهند به پنجره واحد، آیا وزارت جهاد به این عمل کرده؟ گفت: بله الان سامانه‌ای که صدور مجوز‌های عمدتا سازمان‌های تابع وزارت از طریق این سامانه صادر می‌شود وصل است، کشاورزان از این همین سامانه دارند کارشان را دنبال می‌کنند و قصد داریم بقیه سامانه‌ها را تا بالای ۵۰ درصد تا پایان شهریور برسانیم و ۵۰ درصد از خدمات کشاورزی از طریق همین سامانه انجام بشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها