يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
مهاجم سابق بارسلونا و اتلتیکو مادرید با بانداژی بر روی دست راستش وارد وین شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" پس از انجام اولین تمرینات در اتریش، تیم اروگوئه دیروز دوشنبه هم به میزبانی از بازیکنان جدید ادامه داد تا در آستانه دیدارهای دوستانه مقابل ایران و کانادا، تنها دو بازیکن برای تکمیل ترکیب نیاز داشته باشند.

روز یکشنبه، اروگوئه‌ای‌ها اولین کاروان خود را به اتریش رساندند و بازیکنانی مانند برایان اوکامپو، آگوستین روگل، فاکوندو پلیستری، داروین نونیز، رودریگو بنتانکور، رونالد آرائوخو، فرناندو موسلرا، مارتین ساتریانو، سباستین سوسا و مانوئل اوگارته را در این سفر به همراه داشتند، اما با گذشت ساعت ها، نفرات بیشتری برای تکمیل تیم دیگو آلونسو از راه رسیدند.
دیروز دوشنبه دیگو روسی، ماتیاس وسینو، ماتیاس وینا، ماتیاس اولیورا، فدریکو والورده، سباستین کاسرس، لئاندرو کابررا، دامیان سوارز و لوکاس توریرا وارد وین شدند.
و در اواخر بعد از ظهر و عصر پایتخت اتریش، مارتین کاسرس از ایالات متحده، جورجیان دی آراسکاتا و گیرمو وارلا از برزیل و سرخیو روشه به همراه لوئیس سوارز از مونته ویدئو به همراه تنها بازیکنان داخلی اروگوئه بودند که  وارد وین شدند.


مهاجم ناسیونال پس از ضربه‌ای که روز شنبه در بازی مقابل ریورپلات به دستش وارد شد، با بانداژی روی دست راست وارد شد که باعث ایجاد یک ابهام کوچک پیرامون شدت مصدومیتش شد اما خیلی زود مشخص شد این موضوع از تمرین یا بازی او برای تیم ملی ممانعت نمی‌کند.

 
 


اروگوئه در حال حاضر ۲۴ بازیکن از ۲۶ بازیکن دعوت شده را در اختیار دارد و تنها منتظر حضور آگوستین کانوبیو از برزیل و نیکلاس دلاکروز از آرژانتین است.
لازم به ذکر است که لاسلسته جمعه ۲۳ سپتامبر به مصاف ایران خواهد رفت. و روز سه شنبه ۲۷ سپتامبر با کانادا در اسلواکی مسابقه خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها