يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۴۳۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
انتقاد پدر یزدانی از دبیر:
پدر حسن یزدانی انتقادات زیادی را به دبیر وارد کرد و مدعی شد که نیم ساعت پیش از مبارزه پسرش با تیلور برای او با مربی ۱۱۰ کیلویی تمرین سنگین گذاشته‌اند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در حالی که هنوز خیلی‌ها از کشتی ضعیف حسن یزدانی در فینال مسابقات قهرمانی جهان شوکه هستند، پدر حسن یزدانی در مراسم استقبال از تیم ملی آزاد در شرایطی خیلی ناراحت بود، گفت که پسرش دنبال رکورد نبوده و صرفاً برای شادی دل مردم کشتی می‌گیرد.

او همچنین گفت که پسرش دنبال رئیس فدراسیون، سرمربی تیم ملی، شورای شهر و نماینده مجلس نیست و می‌خواهد در مجموعه‌ای که در لپوصحرا ساخته، در پایان دوره قهرمانی‌اش کشتی‌گیر بسازد.

پدر حسن یزدانی همچنین مدعی شد که علیرضا دبیر نیم ساعت پیش از مبارزه فینال با دیوید تیلور برای او با مربی سنگین وزن تمرین گرفته و این باعث شده ضربان قلب حسن به 250 برسد؛ در شرایطی که نیم ساعت بعد، مبارزه فینال داشت.

پدر یزدانی عنوان کرد: دبیر چرا این کار را کرد؟او  باید پاسخ بدهد. چرا در فدراسیون کشتی در تمرینات زیر کتف با حسن یزدانی کار می ‌کند اما اینجا می‌گوید کشتی فقط زیر کتف زدن نیست؟ یزدانی زیر کتف می‌زند، زیر می‌گیرد، سر و ته یکی می‌کند، کشتی بلد است و کشتی می‌گیرد. حسن را اینها نساختند بلکه مربی سازنده ساخت. همه کشتی‌گیران را مربیان سازنده ساختند.

وی در پاسخ به این پرسش که علیرضا دبیر در کارفنی دخالت می‌کند؟ گفت: این را می‌توانید از آقای دبیر سؤال کنید. مگر در فضای مجازی فیلم‌ها را نمی‌بینید؟ اینکه آیا دخالت می‌کند یا نه را من نمی‌دانم اما من اینجا جواب می‌خواهم. آقای عامل چرا قبلا در گزارش‌‌هایش می‌گفت رحمان عموزاد به سبک حسن یزدانی کشتی می‌گیرد اما در بلگراد که او طلا گرفت، اسمی از او نبرد؟ همه به سبک حسن یزدانی زیر کتف می‌زنند. بعد از 27 سال می‌خواهند سبک کشتی حسن را عوض کنند؟ برای چه؟ حسن باید کشتی خودش را بگیرد. حسن مگر نونهال است که می‌خواهند از نو سبک او را عوض کنند؟

پدر حسن یزدانی در واکنش به این صحبت که پسرش از طرح این موضوعات ناراحت نخواهد شد، گفت: حسن آقا ناراحت شود. من پدر او هستم. حسن آقا هنوز بچه است و متوجه نمی‌شود. او دوست ندارد من مصاحبه کنم اما دیگر کاسه صبرم لبریز شده است. خیلی از حرف‌ها هست که باید بعدا بگویم. ان‌شاءالله به موقع حرف‌هایم را می‌زنم.

قهرمان جهان و المپیک هم در خصوص صحبت‌های جنجالی پدرش گفت: او عزیز من است. شکست معمولاً ناراحتی دارد و این ناراحتی برای خانواده‌ها بیشتر است. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم این باخت را جبران کنم.

وی در مورد آنالیز اشتباه دیوید تیلور اظهار داشت: همه زحمت کشیدند اشتباه از خود من بود و حریفم استفاده کرد. او باهوش‌تر بود و بهتر عمل کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها