أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۴۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
سرلشکر باقری:
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نگاه به درون و داشته‌های ملی تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی و فتح خرمشهرهای دیگر است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای در دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب طی سخنانی، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و سومی حماسه ایستادگی و مقاومت و پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس که تضمین کننده حیثیت، تقویت امنیت، عزت و شکوه ملت ایران و مقاوم ارزش‌های انقلاب اسلامی برای معرفی سبک زندگی دفاع مقدس، سومین آئین تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت را در محضر جنابعالی برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: با الطاف خداوند و رهبری امام راحل و ایثارگری رزمندگان و ملت ایران علی‌رغم خواست و اراده دشمنان برای شکست حکومت نوپا و انقلابی ایران به گنجینه‌ای پایدار برای تداوم انقلاب اسلامی رسیدیم، چه بسیار سختی‌ها و سختی‌ها در دفاع مقدس که با ابتکار و خلاقیت و مجاهدت‌های خالصانه به پیروزی‌های شیری تبدیل شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تبدیل نا امیدی و بی برنامگی در ابتدای آغاز جنگ را به خودباوری و انجام عملیات‌های پیروز مند مانند فتح‌المبین، طریق القدس و بیت‌المقدس را از نمونه‌های موفقیت‌های دفاع مقدس دانست و افزود: اعتقاد داریم که امروز نیز نگاه به درون و داشته‌های ملی و اتکا به سرمایه‌های عظیم جوان و انقلابی کشور و درک صحیح و عمل مجاهدانه و استفاده از روحیات دفاع مقدس تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی و فتح خرمشهرهای دیگر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها