أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۴۵۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
کانال یوتیوب جهان والیبال که یکی از رسانه‌های قدرتمند وابسته به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) محسوب می‌شود، مورد تهاجم هکرها قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از worldofvolley، کانال یوتیوب جهان والیبال (Volleyball World’s) که یکی از رسانه‌های قدرتمند وابسته به فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) محسوب می‌شود، مورد تهاجم هکرها قرار گرفته است. روز گذشته، فردی که کانال یوتیوب جهان والیبال را اداره می‌کرد پیامی هشدار دهنده منتشر کرد و نوشت: «فوری! کانال ما هک شد! مدیران، به من کمک کنید آن را بازیابی کنم! لطفا گرفتار کلاهبرداری نشوید."

حتی با گذشت 24 ساعت، FIVB هنوز اکانت رسمی خود را بازیابی نکرده است. اگر سعی کنید از کانال یوتیوب مورد نظر بازدید کنید، پیامی از این رسانه اجتماعی مشاهده می‌کنید که می گوید: «این صفحه در دسترس نیست. از این بابت متاسفم. سعی کنید چیز دیگری را جستجو کنید."

آخرین اطلاعات غیر رسمی می گوید که به احتمال زیاد کانال و حساب کاربری جهان والیبال به دلیل نقض قوانین و مقررات یوتیوب حذف شده و یا حتی برخی دیگر اذعان دارند که این اکانت مورد تهاجم هکرها قرار گرفته است. تاکنون فدراسیون جهانی والیبال در این باره اطلاعاتی منتشر نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها