أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۴۵۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۰۲ مهر ۱۴۰۱
سید ابراهیم رییسی رییس جمهور امروز - شنبه دوم مهر ماه - با حضور در یکی از مدارس شهر تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در سراسر کشور نواخت

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ امروز دوم مهمر ماه با حضور رییس جمهور و همراهی وزیر آموزش و پرورش، جمعی از معلمان و دانش آموزان در دبستان دخترانه شهید فرهاد حسین مردی منطقه ۲ تهران آغاز شد.

سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ مدارس کشور، به طور رسمی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نواخته شدن زنگ دبستان دخترانه شهید فرهاد حسینمردی با حضور رئیس جمهور، آغاز شد.

پس از نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان با رییس جمهوری عکس یادگاری انداختند. سپس رییس جمهور با حضور در کلاس های درس با دانش آموزان گفت و گوی صمیمانه ای داشت .

رئیس جمهور در جمع دانش‌آموزان و مسئولان این مدرسه و در تداوم سنت پرسش مهر، بیست و سومین پرسش مهر را با دانش‌آموزان سراسر کشور مطرح کرد:

سوال رییس جمهور از معلمان: برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟
سوال رئیس جمهور از دانش آموزان: مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟
رییس جمهور در سخنان کوتاهی در یکی از کلاس های مدرسه شهید حسین مردی اظهار داشت: ما می خواهیم ارتباط ما با آموزش و پرورش فقط محدود به بازگشایی مدارس نباشد بلکه در طول سال در یک بخش با خود دانش آموزان و معلمان و در بخشی با والدین و بخشی دیگر با کارشناسان و صاحب نظران و دانشگاهها ودانشگاه فرهنگیان و دست اندرکاران آموزش و پرورش در ارتباط باشیم تا همواره مساله تعلیم و تربیت در متن قرار گیرد و مسایل را با همکاری خود معلمان، آموزش و پرورش و دانش آموزان دنبال کنیم تا آموزش و پرورش ما در سطح تراز برسد.

وی تاکید کرد که هر قدر در بحث آموزش و پرورش هزینه کنیم، سرمایه گذاری برای آینده کشور است و به همین دلیل باید در این بخش افزایش بهره وری داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها