أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۴۷۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۰۶ مهر ۱۴۰۱
لزوم برخورد قاطع با دختر فتنه‌گر
فائزه هاشمی به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شنیده ها حاکی است، فائزه هاشمی شب گذشته به دلیل تحریک اغتشاشگران به اعتراضات خیابانی در منطقه شرق تهران، توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده است. یکی از اعضای خانواده آیت الله هاشمی در گفتگو با اصلاحات نیوز خبر دستگیری فائزه هاشمی را تایید کرد. این در حالی است که این تحریک‌‌ها در کشاندن معدود اغتشاشگران هم به خیایان‌ها ناکام بوده است.

رسانه های غربی و ضد ایرانی علیرغم پایان یافتن اعتراضات خیابانی همچنان در تلاش هستند که در فضای مجازی، فضای کشور را ملتهب نشان دهند و برای این منظور دست به دامن برخی چهره های مشهور شدند تا شاید بتوانند همچنان فضای اعتراضی را زنده نگه دارند.

پیش از این هم سابقه داشته که فائزه هاشمی به دلیل حضور مستقیم در برخی اغتشاش های خیابانی بازداشت شود.

فائزه هاشمی در اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد/ واکنش مردم: باز رفت ساندویچ بخوره گرفتنش!

وی که در تمام تجمع‌هاي غيرقانوني بعد از انتخابات سال 88 حضور داشته، تاکنون چندین بار توسط نهادهای امنیتی بازداشت شده است. شاید مهمترین دستگیری فائزه هاشمي، در جريان ناآرامي هاي 30 خرداد سال 89 بود که وی به همراه برخي بستگانش، از جمله دو دختر خود و همسر حسين مرعشي در ميان آشوبگران حضور يافت که که همگي توسط ماموران حافظ امنيت دستگير شدند اما با وساطت‌هاي انجام گرفته، بازداشت آنان بيش از دو روز طول نکشيد. گفته شد آقاي اکبر هاشمي رفسنجاني در واکنش به حضور فرزندش در آشوب روز 30 خرداد ادعا کرده است که وي براي خوردن ساندويچ در اين محل حضور داشته است.

در این بین کاربران فضای مجازی با اشاره به جمله معروف مرحوم هاشمی با چاشنی طنز خبر بازداشت دوباره فائزه هاشمی بین اعتشاشات را منتشر کردند. 

کاربری نوشت: فائزه هاشمی به دلیل تحریک اغتشاشگران توسط نهادی امنیتی بازداشت شد، او پیش‌تر نیز چنین سابقه‌ای داشته و البته ارتباط قوی با بهائیان دارد.

پ ن: ظاهرا عادت ساندویچ خوردن خانم هاشمی از فتنه ۸۸ هنوز ترک نشده

فائزه هاشمی در اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد/ واکنش مردم: باز رفت ساندویچ بخوره گرفتنش!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها